آنایوردوم شیشه گران کندی

آنایوردوم شیشه گران کندی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است



عالمان روستای شیشه گران

عالمان و روحانیان بزرگی در دهه ی سی و چهل به مسائل شرعی و احکام دینی این روستا رسیده گی می کردند و خیلی هم مورد احترام و حمایت مردم روستا قرار داشتند. آن ها در هدایت و ارشاد مردم شب و روز نه می شناختند. این بزرگ واران با تمام توان در خدمت دین و احکام دینی مردم بودند. این عالمان عبارت بودند از:

  • ایرج نعمتی شیشه گران

امان خان بخشی بیگی

امان خان بخشی بیگی از سرداران و فعالان فرقه ی دموکرات آذربایجان در منطقه ی ساوالان بود. دو نفر از افراد فرقه از روستای شیشه گران به نام های: بال اوغلان محمدی و فتیش نعمتی محافظان همیشه گی وی بوده اند. امان خان از نیک نامان فرقه بود.

  • ایرج نعمتی شیشه گران


شیشه گران

روستا در اردبیل، اردبیل، مرکزی
جمعیت 250: نفر

نشانی و آدرس: استان اردبیل، شهرستان اردبیل، بخش مرکزی، دهستان سردابه، روستای شیشه گران

البته این آمار جمعیت مربوط به سرشماری سال 1385 می باشد از دوستان خواهشمند است  اگر آمار جدیدی در اختیار دارند ارسال کنند


  • ایرج نعمتی شیشه گران


با سلام خدمت اقوام،دوستان و عزیزان اینجانب ایرج نعمتی شیشه گران برادر کوچک شما فرزند صحبت نعمتی،نوه فرهاد نعمتی شیشه گران با توجه به علاقه ذاتی و اشتیاق برای ارتباط هرچه بیشتر با عزیزانم که مستقیم یا غیرمستقیم باروستای شیشه گران ارتباط دارنداین وبلاگ را ایجاد نمودم امید که ازتبادل اطلاعات با شما در تمامی حوزه ها و همچنین ایجاد ارتباط هرچه صمیمی تر با شما بهره وافی عایدم گردد.





لطفا نظرات و مطالب خود را با معرفی کامل جهت آشنایی هرچه بیشتر با یکدیگر و ایجاد ارتباط صمیمی درج نمایید.


  • ایرج نعمتی شیشه گران