آنایوردوم شیشه گران کندی

آنایوردوم شیشه گران کندی

تیم فوتسال شیشه گرانیها در پایتخت

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

با سلام

با توجه به نیاز انسان به ورزش و همچنین نیاز به با هم بودن از سال 1392 طی صحبت جناب وحید یوسفی شیشه گران پیشکسوت فوتبال شیشه گرانیها که سابقه طولانی در ورزش فوتبال دارد که باعث افتخار روستای شیشه گران نیز می باشد با ایرج نعمتی شیشه گران قرار بر این شد که سالنی رزرو شود تا هفته ای یک بار برای ورزش و بازی فوتبال و تجدید دیدار با یکدیگر در مکان رزرو شده گرد هم آییم که قریب به دو سال می باشد که این روند ادامه دارد و الحمدلله نتایج خوبی نیز هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی حاصل شده است.لازم به ذکر است که اقوام و خویشاوندان غیر شیشه گرانی نیز در این جمع صمیمی شرکت دارند.

اسامی شرکت کنندگان در تیم فوتسال:

وحید یوسفی-خداداد عینی نژاد-حسین مرادی-محمد جستان-نصرت نعمتی-مهدی نعمتی-مجتبی هادیان-بهمن یحیی زاده-محمد عینی نژاد-مهدی عینی نژاد-مهدی مرادی-محسن مرادی-رضا یوسفی-مرتضی نعمتی-اکبر مهدیزاده-فرشید نعمتی-نوید یوسفی-رحیم عینی نژاد-شاهین عینی نژاد-حامد عینی نژاد-مهدی هادیان و این حقیر ایرج نعمتی شیشه گران.

انشاءالله تصویری نیز در آینده از تیم مذکور در وبلاگ گذاشته خواهد شد.

اللهم عجل لولیک الفرج

  • ایرج نعمتی شیشه گران

اردبیل

روستا

شیشه گران

فوتسال

وحید

یوسفی

نظرات  (۲)

  • نصرت نعمتی
  • لطفا در صورت امکان قسمتی از سایت را برای ارسال تصاویر اختصاص دهید تا هر کسی تصویری زیبا و مرتبط دارد . برای بازدید عموم ارسال نماید . ممنون 
    پاسخ:

    با سلام چون دامنه سایت محدود می باشد امکان آپلود تصاویر برای مخاطبین وجود ندارد ولی شما می توانید تصاویر را به ایمیل اینجانب nematiiraj313@yahoo.com ارسال نمایید تا بنده هم در سایت با نام شما قرار دهم.

  • نصرت نعمتی
  • با سلام و خسته نباشید در صورت امکان هرچه زودتر عکسی از تیم فوتسال برای بازدید نیز در سایت قرار دهید .
    پاسخ:
    انشاالله در اولین جلسه سالن فوتسال تصاویر گرفته و بارگذاری خواهد شد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی